Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Как се опитвате да помогнете на човек на който не знаете каква е колата, двигателя и коя версия?

    Comment


    • #17
      абе това с налягането на горивото го остави,пробвай да покараш с откачен дебитомер
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #18
        Колегата по-горе добре те посъветва провери маркуча след дебитомера(разпъни го и виж дали е нацъфкан/спукан), ако си е ок отивай на диагностика няма какво да се чудиш , никой тук неможе да ти каже на 100% на какво се дължи това.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
          Здравейте,когато запаля колата и опитам веднага да тръгна оборотите отиват от намиращите се на 1500 на 1100 и се едно и спирам бензина и още нещо когато ускорявам когато достигне 4 000 оборота на която и скорост всякаш всичко свършва ...
          Какво свършва на 4000 оборота ...спира да върви,спира да дава проблеми .........
          99.9999 % дебитомер е за смяна(но може да не е главния виновник). Колегата ти написа откачи буксата на дебитомера и виж дали има разлика(според мен ще има огромна разлика). ...... така показа боба ......
          Като я запалиш изчакай поне 3 минути преди да тръгнеш ..... и не вдигай повече от 2500 об/мин преди да е загряла.Ако искаш да хвърлиш по-бързо двигателя ръчкай я студена ........
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
            Какво свършва на 4000 оборота ...спира да върви,спира да дава проблеми .........
            99.9999 % дебитомер е за смяна(но може да не е главния виновник). Колегата ти написа откачи буксата на дебитомера и виж дали има разлика(според мен ще има огромна разлика). ...... така показа боба ......
            Като я запалиш изчакай поне 3 минути преди да тръгнеш ..... и не вдигай повече от 2500 об/мин преди да е загряла.Ако искаш да хвърлиш по-бързо двигателя ръчкай я студена ........
            Мани го това откачане на дебитомера, да отива на диагностика веднага ще се види дали е читав... аз съм го правил това с откачането и не намерих разлика, а дебитомера не беше добре смисъл това с откачането на дебитомера е много индивидуално...
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              колата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
              Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
                колата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
                Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..
                как така ще ти се качва стрелката без да ускорява? мотора изфорсирва ли се,ако да ми мирише на съединител
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #23
                  Тая тема като всички подобни е голм смях Направо я преместете в чата поне да е весело
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    --------------------------------------------
                    Тая тема е дъвкана, та дъвкана ...
                    Мисля да я заключа! А и с това заглавие - си е отдавна за коша!!!

                    Някой? Нещо против?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщение
                      колата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
                      Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..
                      Задавянето при студен мотор е по принцип от дебитомера,но не е болка"за умиране", проблем е на повечето италиански мотори с два разпределителни вала и две свещи на цилиндър. След 1-2 минути работа, при загряване на цялата система, мотора се успокоява. Ако продължава и след това има проблем: дебитомер,ако е свързано и с ограничени обороти на двигателя отиваме на катализатор /при доказано работещ дебитомер/ и не мога да разбера,но ако стрелката на оборотомера се покачва и двигателя се форсира,но колата не ускорява:е това със сигурност е съединител!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
                        Задавянето при студен мотор е по принцип от дебитомера,но не е болка"за умиране", проблем е на повечето италиански мотори с два разпределителни вала и две свещи на цилиндър. След 1-2 минути работа, при загряване на цялата система, мотора се успокоява. Ако продължава и след това има проблем: дебитомер,ако е свързано и с ограничени обороти на двигателя отиваме на катализатор /при доказано работещ дебитомер/ и не мога да разбера,но ако стрелката на оборотомера се покачва и двигателя се форсира,но колата не ускорява:е това със сигурност е съединител!
                        Много убедено говориш но си изцяло в грешка!
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
                          Задавянето при студен мотор е по принцип от дебитомера,но не е болка"за умиране", проблем е на повечето италиански мотори с два разпределителни вала и две свещи на цилиндър. След 1-2 минути работа, при загряване на цялата система, мотора се успокоява. Ако продължава и след това има проблем: дебитомер,ако е свързано и с ограничени обороти на двигателя отиваме на катализатор /при доказано работещ дебитомер/ и не мога да разбера,но ако стрелката на оборотомера се покачва и двигателя се форсира,но колата не ускорява:е това със сигурност е съединител!
                          И аз така мисля,че доста убедено говориш,но Алфата си има доста скрити козове които могат да те направят разноглед.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment

                          Working...
                          X